måndag 6 februari 2012

Ny bostad

Tar denna eviga kylan aldrig slut? Jag orkar inte frysa mer! Iallafall.
Jag har alltid vetat att jag bor i min väska. Det faktumet har liksom alltid varit självklart. Men det var inte förrän idag som jag faktiskt insåg vad jag höll på med! Jag har ju allting i väskan, inte konstigt att den är tyngre än mig. Ändå känns det ändå inte som att jag kunde plocka bort något, för jag behöver allt (tror jag). Typiskt tjejer. 
Dessutom har jag kommit in i ett stadie där det känns som att vi inte har något alls att göra i skolan, men efter att ha gjort en mindre summering av allt så märktes det att det ändå var lite jag borde ta tag i. Men känner jag mig stressad? Nej.    
Efter skolan idag vandrade jag förbi Hemlös och plockade upp ett litet minipaket. Och nu får ni se syftet med mina legobitar som jag så hemlighetsfullt nämnde förra veckan. Ostdrypande, ack så nördiga halsband. Lite tacky, fast ändå gulligt.
Nu blir det att ladda ner ett par säsonger av Skins och någon annan serie, något måste jag och Olivia ha att göra när bilresan upp till sälen blir alltför lång :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar