onsdag 14 mars 2012

It's love. It's not Santa Claus.



Jag har verkligen ingenting bättre att blogga om, eller hur? Patetiskt.
Här över ser vi då ett pandora som jag spanat på sjukt länge, mitt vanliga silverarmband har ju varit som en bebis för mig ett tag nu, och kände att läderversionen skulle vara fin till sommaren. Har bara tagit på den en berlock än så länge, och den fick jag av Olivia. På bilden under är det lite ELF-prylar som jag råkade få hem. Mest lockande var de två vita kolosserna i förgrunden, typ en sorts stick som är till för just ögon, läppar och ansiktet.


...Och likt en sommarblomma som vissnat gick även flickans hälsoprojekt i graven.
Ganska poetiskt, eller hur? Nej. Faktum är att jag är sjukt bitter. Mitt skolprojekt går åt fel håll, och det ska lämnas in imorgon. Jag längtar till helgen, när alla måsten är borta och jag är hos Peter.
Tills dess får jag kämpa vidare med projektet, Spanskan och historiaprovet. Och så sparar vi Engelskan och Svenskaprovet till nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar