onsdag 22 augusti 2012

Höstmys (I Augusti)


Snart klar med vad man kan kalla en riktig helkväll, nämligen att städa mitt rum. Som ung och svår tonåring är det ibland jobbigt att balansera både skola, socialt liv och dessutom ha ett städat rum. You know the drill. Snart är det iallafall fantastiskt fint, så om någon skulle vilja komma över och dricka te på mitt golv så är det fritt fram.
Har också knåpat ihop ett mindre färgschema över hur jag vill ha det i höst. I klädväg alltså. Jag vet att det fortfarande bara är Augusti och att jag borde använda alla ljusa sommarkläder jag kan men jag har verkligen gått in för det här med höst. Tagit fram tjocka filtar, fyllt på med värmeljus, te och kuddar.
Ska snart boka in mig hos frisören också, och tänkte förbereda inför världens mysigaste höstfrisyr. Fast den sparar jag nog till typ oktober (så att vi bygger upp lite spänning).
Nu, städa klart, mer podcast, mer te och tända ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar