söndag 12 januari 2014

Kläder och tankar




Älskar läder och här har jag det dubbelt upp vilket jag tycker är så himla snyggt. Och smycken i mixade metaller (guld, silver, roséguld) plus dr Martens så kändes det komplett. || Min bästa hemmatröja är en illrosa paljettröja från Pink som jag blir så himla glad av!! || Får inte nog av smink i rosiga färger.

Åh vad jag ser fram emot den här våren!! Fast med skräckblandad förtjusning. Är så himla taggad på allt som händer, samtidigt som jag är orolig över mina betyg och om jag ska komma in på universitetet som jag vill. Och så har jag absolut köpstopp. Ligger en massa pengar back efter att ha bokat två resor, samtidigt som jag fortfarande måste betala massa för att kunna åka till min pojkvän. Trodde att distansen skulle vara slut nu men så blev det inte. Men det kommer självklart hända supermycket kul också, typ studentresan, balen, att det blir finare och vårigare ute (haha) och att jag ska lära mig fota mer och bättre! Känner mig så tråkig som bara lägger upp gulaktiga bilder från mobilen hela tiden. Även om jag vill ta med mig kameran överallt så får den inte plats i väskan. Och det är sådär att när man inte har någon kamera med sig så vill man ta foton och när man tar den med sig så tar den bara plats. Jag ska bättra mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar