söndag 31 juli 2011

Kräftskiva

Hej igen! Typ. Känns så tomt att bara börja skriva rakt på sak, så måste börja med typ hej. Eller något.
Igår var det iallafall kräftskiva på ön! Typ alla öns gamla nom'ade skaldjur hela kvällen. Sedan blev de lite småfulla och började dansa. Det såg så himla kul ut, för de kände sig så coola där de gick i tåg med händerna på varandras axlar till dansbandsmusik.
Jag var där som fotograf (säger jag, för att det låter så bra. Egentligen gick jag bara dit och fotade eftersom jag tyckte det var roligare än att dissekera havsinsekter), så det blev en hel del roliga bilder!

Förutom det så gjorde jag sista dagen på sommarjobbet idag! Kändes faktiskt sjukt skönt. Inte för att mitt jobb är speciellt ansträngande, utan mer för att jag får komma hem. Så imorgon ska jag mysa och shoppa med Anko. Räknade förresten på ungefär hur mycket jag kommer shoppa för imorgon, och blev inte direkt stolt över det. Liiiiite för shoppingsugen här va? :(
Lär antagligen bli mer också, i och med att rean är igång. Men vadfan det får bli så i och med att London inte blev av. *hitta på dålig ursäkt för att få shoppa* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar