fredag 29 juli 2011

Smögen

Hellu alla söta (icke-existerande) läsare! Min vistelse här på Smögen börjar lida mot sitt slut, och jag har bara TVÅ arbetsdagar kvar (det märks att jag kör massive nedräkning eller?)!!
Idag efter jobbet tog jag min kära mor ut på "shoppingrunda" i Kungshamn i ett desperat försök att bota mitt shoppingsug. Eller, så nära shoppingrunda man typ kan komma här där det finns typ tre affärer. Men ja. Råkade få med mig en berlock till mitt armband hem, en liten mobbad hund i en handväsa. Bara för att peka ut för allmänheten hur tjejig jag egentligen är liksom. Gillar den sjukt mycket iallafall:)
Dock botade detta inget shoppingsug alls, utan gjorde det typ bara värre:(


I vilket fall som helst! Funderar faktiskt på att starta en Youtube-kanal och leka lite med smink och hårvideos. Kan dock inte undkomma tanken av att det skulle kännas otroligt patetiskt då jag inte är i närheten av lika bra som alla som är det minsta bra. Men eh alltid kul att ge världen något att skratta åt typ. 

HAH en annan rolig grej är att min syster har köpt en sådandär badring som man spänner fast i båten och så gasar man på och så åker den efter.. Och så vidare. Ni fattar. Kanske. Haha idag var det iallaafll kul för hon ramlade av den. = hon föll rakt ut i vattnet och båten fortsatte åka. Och där låg hon i vattnet mitt ute i ingenstans typ. Såg ganska kul ut. Känner att jag borde lägga upp en bild på det hela här, så att folk förstår vad jag pratar om. 

Jag lovar er, kära läsare (<- i singular) att en vacker dag ska jag börja använda min systemkamera för bloggbilder. Men tills dess får ni nöja er med det ni får:D 

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket!
    Visst blir man sugen, så lätt och man kan variera kombinationerna oändligt :D

    SvaraRadera