onsdag 3 augusti 2011

Student på Chalmers

Är sedan i Måndags officiellt en student på Chalmers!
Det låter lite coolare än vad det är, egentligen går jag en sommarkurs. Men vadfan, släpar man sig upp innan sju varenda dag i två veckor på sommarlovet kan man väl åtminstånde få kalla sig Chalmerist?
Igår löste vi en ekvation som såg sjukt svår ut, men till och med jag klarade den. Idag gick vi vidare med atomer och DNA, och labben gick ut på att lösa ut rent DNA. Så nu har jag mitt eget i ett litet glashjärta!

Visserligen är det Olivias DNA på bilden, men min hand, så det jämnar väl ut sig. 

Gästbloggade idag tillsammans med Oliviiiis på skolans hemsida också! Lägger upp en länk när de fixat till inlägget.
Öh det var något mer men det minns jag inte nu, så ni får en bild från labbet istället (Känner mig cool som kan säga så). Hade tagit en superfin bild med Olivia med, men fick inte lägga upp den :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar