onsdag 30 november 2011

Nästan som en riktig bloggare

Jaa nu när man ändå kommit in i bloggandet så kan jag passa på att slänga in en hiss/diss-lista. Nästan som riktiga storbloggare gör ni vet. För precis så cool är jag, eller?

Bra: 
Boken Room. Alltså läs den. Jag är heartbroken, man dras så brutalt in i den och man kommer inte loss förrän den är slut. Den är skriven ur en femårings perspektiv, vilket gör det hela otroligt gulligt, naivt och hjärtskärande, allt på samma gång. Läs den.



En annan sak har vi här, och det är en låt. Så långt ifrån min stil man kan komma tror jag, men ja nu är det som det är. Den är så mysig, och ja. Den finns där man vill tycka lite synd om sig själv och sådant ni vet.
Natalie Imbruglia – Counting Down The Days

Och bara för att bryta av den deppiga stämningen jag byggt upp nu, så lägger jag till ännu en punkt på listan vilken får bli... Versace's nya parfym! Åh jag älskar den, passar mig helt perfekt, snygg är den också. Lite pinsamt kan man tycka men faktiskt var det min kära mor som hittade denna till mig. Det första hon sade var att den var helt perfekt för mig och jag måste säga att hon har rätt! Dock förändrar det inte att min absoluta favorit är Lancôme's Midnight Rose.

Borde man ha en dåligt-lista också? Vi kör på det. 

Fy för tre veckor tills man ser sin Peter. Det är alldeles för långt imo. 
Nej till att barnvakta lillasyster på fredag, skulle ju på konsert då :( 

Dagens största "vad fan" går till Norge, som kommit fram till att Breivik är "paranoid schizofren" och därför inte straffbar. Är det verkligen en tillräckligt bra ursäkt? Skärpning, Norge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar