fredag 23 december 2011

Juul

imorgon är det julafton! haha känner mig som ett litet barn, kan knappt vänta. Alla julklappar är inhandlade och inslagna, och jag tycker att jag har gjort ett riktigt bra jobb med att hitta fina saker till alla. Sedan på tisdag åker jag upp till min Peter, och kommer inte tillbaka förrän nästa år. Är liiite ledsen över att jag missar mellandagsrean (haha) men vill hellre vara med hos Peter så det är ingen större förlust. Haha jag är en sån tjej!
Förutom allt det mysiga så har jag också ett par skoluppgifter att göra, i och med att jag bytte skola så sent. Så det är en samhällsuppgift och en i Svenska. Dessutom måste jag sätta igång med photoshop-uppgiften, men det blir väl mindre jobbigt kan jag tänka mig. God jul på er alla iallafall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar