söndag 8 januari 2012

Livsviktigt


1 & 8. Christian Louboutin eller Jeffrey Campbell? Personligen tycker jag bättre om Louboutin,  även  om dom inte finns för tjejer. Skitsnygga skor när man inte orkar dra på sig klackar men ändå vill "sticka ut"
2 & 3. Okej, jag vet att det är sjukt uttjatat, men kan inte hjälpa att fortfarande tycka om att ha detaljer på kragen.
4. Stirrar i timmar på mobilskalen hos society6, känner att jag behöver lite härifrån
5. Kan inte fatta att mamma gav mig sin Dior-väska. Är jätteglad!<3
6. Mer uttjatat kragmode
7. Marc Jacobs-plånboken som jag och alla andra borde ha. Tycker de ljusa färgerna är mysigare än de brunaktiga
9. Jag vet inte hur många sådana här skjortor jag testat, och INGEN har varit snygg på mig. Vi är nog helt enkelt inte menade för varandra. Olycklig kärlek, much?
10. Alexander mcQueenskor som jag kollat in alltför länge.
11. en HÅRTOFS. Ja, en guldig jävla hårtofs. Läste någonstans att Nelly skulle fått in sådana för ett tag sedan, men jag har inte sett ett spår av dem varken där eller någon annanstans
12. Alexander mcQueen-armband igen. Fy, min gud. Kan inte få nog av dessa skapelser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar