tisdag 31 januari 2012

Tusen saker

Jag kan komma på tusen saker som är roligare än att plugga just nu. Men sedan blir det väl också tusen gånger jobbigare om jag låter bli skolarbetet. Funderar på att gå på konserten ikväll med, men blä.
I vilket fall som helst

1. Väska från Hermés. Den är så himla snygg! Och hela bilden är bara perfekt, jag vill ha sommar, klänning och den här väskan. Myys
2. Jag och rymdmotiv alltså. Hade inte den här klänningen varit så himla mysig om man låter kjolen hänga ner istället för att puffa ut, och ta bort axelvaddarna och göra axlarna smalare, öppna urringningen något. Det hade varit fiiiint.
3. Ny termos beställd! Tyckte den passade mig, ser fram emot folks miner när de ser mig dricka ur ett objektiv.
3. Ja, okej. Jag erkänner. Det är omodernt med fjäderörhänge. Men jag kunde inte låta bli, tycker fortfarande att det är fint. Det får mig att tänka på sommaren (okej, förra sommaren. men vem bryr sig)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar