tisdag 7 februari 2012

Canyon Sunset & Hydrangea

Åh vilken mysig dag! Hade två lektioner i skolan, sedan var det föreläsning på universitetet. Den var faktiskt riktigt intressant! Efteråt gick jag förbi Lena och pratade iväg en stund där. Köpte två Village Candles också faktiskt, kunde inte stå emot. Det blev Hydrangea till mig och Canyon Sunset till mamma. Kan inte bestämma mig vilken av dom jag tycker bäst om. De är så sjukt mysiga båda två!
Sedan mötte jag upp med Olivia för en fika, och lite annat. Jättemysigt 
Kände mig så himla duktig imorse, när jag plockade ut den varmaste tröjan ur garderoben för att riktigt kunna mysa in mig i värmen i det annars så kalla Göteborg. Men vilket jävla snedsteg. Det var ju faktiskt riktigt varmt ute, och den gosiga tjocktröjan blev en plåga. Men jag har faktiskt ingen som helst rätt att klaga, det är ju bara ett steg närmare våren då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar