lördag 25 februari 2012

Lördag

1. Trött lördag, kommer inte igång med skolarbetet alls. Gick en promenad istället, och när jag kom hem vart jag alldeles yr. Så nu roar jag mig med att dricka te, tända ljus, undvika matten och sakna Peter. Ikväll ska vi på middag hos jag-vet-inte-vem, och jag orkar verkligen inte. Blehe.
2. Mina nitskor som jag velat ha så länge. Fick världens panik när det fanns ETT par i min storlek kvar och de tar slut direkt. Paypal fungerade inte direkt, men som tur är har jag världens bästa pappa som kunde hjälpa mig. ❤
3. Cobalt blue är en av mina favoritfärger, och åh vad jag vill ha den här klänningen från topshop. ENDA klänningen jag känt mig fin i på tusen miljarder år! Ja tack, ja tack, ja tack. 
4. Mina rainbow cupcakes blev precis så söta som jag ville att de skulle bli, även om smaken kanske inte blev lika perfekt. Funderar på att gå ner till affären och köpa sådant där mjöl som glutenmänniskor kan äta och baka en sats till till Peter och min familj. Ingen av dem har ätit regnbåge förut, så jag kan ju se det som dagens goda gärning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar