lördag 31 mars 2012

morning snack


Just nu är jag omotiverad till skolarbete, det är riktigt tragiskt. Det finns så mycket roligare saker att göra och tänka på! Just nu:
Humör: Rastlös, irriterad på sporifyreklamen. Shoppingsugen.
Gjort: Äpplegodis (bästa som  finns, skär upp ett äpple, häll på kanel och så in i micron i typ en minut. Smakar nästan som äpplepaj!)
Planer: Skolarbete, träna...? Bio med Olivia ikväll!
Ser på: Ingenting
Läser: "Vad är vitsen" I SvD. Alla som har den tidningen borde läsa reportaget nu, jag dör. Annars finns det även här.
Dricker: Vatten, hurra, hurra.
Bästa: Mina älsklingsskor kom hem från Romwe igår, att jag får se Peter uppträda på Torsdag, och bion ikväll!
Sämsta: Stora högen med skolarbete som jag inte är det minsta intresserad av
Väder: Sol! Och vind:(
Lyssnar på: Gotye
Äter: Ääääääääääpplegodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar