söndag 18 mars 2012

Söndag



Här sitter jag, på ett tåg i jag-vet-inte-vart. Det är alltid lika deppigt att åka ifrån min Peter efter en mysig helg tillsammans 
Har precis skrivit klart diskussionsfrågorna till seminariet imorgon (Hello förberedd) och hoppas på att kunna hålla ett half-decent föredrag. Nu myser jag upp mig med M&M, segt internet, gosig musik och så vidare. Och min nya favorittidning! Läste förut bara teen vogue och seventeen mag, men den här gången föll min blick på UK Company, vilken är typ en blandning mellan de båda endra tidningarna, fast bättre. Sjukt mysig tidning, roliga artiklar (i det här numret var det en intervju med mitt ❤; Zooey Deschanel) och framförallt så är det de skriver om mer lättillgängligt (än när det står i teen vogue att en superrolig ny kollektion från #FantasticDesigner58 ska lanseras på xx-place som bara finns i the U.S.) Helt klart inspirerande! c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar