tisdag 24 april 2012

Plastiiiiiic



Vet att jag har skrivit om Hermés-väskan innan, och den är så himla fin, kan inte släppa den. Någonstans var det den som fick mig att börja älska plastdetaljer. Även om en väska inte är en detalj. Fast ändå. Jag vill ha allting i plast nu, kanske var det därför jag beställde hem de lila woodstock-glasögonen. Men eftersom alla inte har möjlighet att köpa den riktiga Hermés-väskan för; A) Den är helt sjukt dyr.
och B) Den går inte att får tag på. I vilket fall som helst så har jag hittat ett underbart alternativ som kom in på Nastygal i veckan. Om den kommer in i genomskinligt så är det ingen tvekan, då ska den hem till mig direkt. Annars är jag inne på den rosa. Heeerregud jag är i extas. ❤ 

Den gula hittar du här, och den rosa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar