söndag 15 april 2012

Söndag kväll



1. Världens bästa och enklaste knep. Jag är mästare på att köpa dumma grejer som jag egentligen inte borde ha. Snodde tipset ur Seventeen och skrev en lapp till plånboken med top 5 saker jag sparar till/verkligen vill  ha. Så nu låter jag förhoppningsvis bli att köpa onödiga saker.
2. New York goodies som Olivia hade med sig till mig från NY. M&M-örhängen! She knows me too well. ❤
3. Har så länge letat efter smala, diskreta ringar som jag kan ha på mig alltid. Vem hade kunnat ana att just det dolde sig på botten av mitt smyckeskrin? Haha. Nytt armband också förresten (ehm, refererar till punkt 1).

Jag vet inte vad problemet är, men av någon anledning så fungerar inte min mail i telefonen verkar det som. Det är så sjukt frustrerande eftersom halva mitt liv kretsar kring den. #40yearoldbusinesswoman
I vilket fall som helst så har min söndagskväll vart mysig. Eller så mysig som sista kvällen på lovet kan vara. Tog en promenad med Olivia, middag och sedan gosade vi upp oss med film. Och nu måste jag verkligen tillbaka till vardagen, fy. Just nu håller jag på att göra mig i ordning för att sova, ligger och myser med 17mag och allting är fiint. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar