torsdag 3 maj 2012

Life is too short to learn spanish


Hemma sedan en liten stund tillbaka. Träffade Aydan lite snabbt, och varenda gång jag ser henne är hon så himla fin i håret. Ger mig lite skuldkänslor för att jag givit upp på mitt eget, som växer som ogräs och blir mer och mer slitet. Måste boka frisörtid snart, men problemet är att jag inte vet hur jag vill ha det.
För övrigt så lovar jag att börja bli bättre på att ta bilder. Jag intalar mig själv att det kommer att bli bättre så snart jag ordnat mig en ny kamera, vilket ligger högst upp på önskelistan just nu. Men å andra sidan så ligger det mycket annat på den också. I allafall så ska jag försöka visa er bilder på annat än mig själv och snygga kläder.

Anyway. Eftersom passet på gymmet vart inställt ska jag istället försöka vara lite duktig och ta en promenad (som vi kan kalla för powerwalk för att få extrapoäng) med Olivia. Sedan blir det skriva färdigt artiklarna, städa och stressbaka en kaka tills imorgon. No time for spanish. #busylife

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar