torsdag 7 juni 2012

I fell in love with the seaside


Kan vara det godaste jag någonsin ätit. Hemmagjord maräng, perfeeeeekt seg i mitten och ovanpå typ rabarberröra, som sylt fast godare, + gräddglass och jordgubbar. Det definitionen av gott! Tack farmor ❤ Funderar på att försöka göra detta till mina älskade spetskompisar på avslutningsdagen.
Idag har varit så himla soft! När jag kom hem så var det bara lättnad, sista provet är klart, EU-uppgiften är inlämnad och man kan faktiskt bara slappna av. Jag kunde lugnt slänga mig i sängen och ta igen sömnen som jag inte fick i natt. Och man kan hitta på saker i helgen utan att ha en ångestgnagande orostanke om att skolarbetet inte blir klart. För nu är det klart, nu är det sommar. Sitter med min inspirationsbok och klipper ut fina bilder ur tidningar och sådant som gör mig glad, för att det kan jag göra nu. Jag har inget viktigare för mig. Så himla skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar