tisdag 5 juni 2012

"Vi bära den lysande tankens bloss, vi äro så stora i orden"



Den första bilden är från igår, men skitsamma för jag ser typ likadan ut idag ändå. Det finns ingen skam i mig, nej. Mitt hår är just nu uppsatt i en estetknut, och jag har nog aldrig känt mig så sentimental inför hår någon gång. Jag känner mig som en hårdrockare som man på makeover shows tvingar att raka av sig skägget, mitt hår är my property, våga inte komma och klippa av det. Nu är det dock slitet, och jag har fått klagomål av någon om att jag "alltid" ser likadan ut i håret. Nu är det dock sjukt slitet, och vill jag bli av med det så måste jag klippa det. Vilken ångest jag står inför nu! Egentligen förstår jag inte varför jag skriver det här, jag måste verkligen plugga. Betygen sätts på fredag (?) och jag har två uppsattser och ett prov kvar. Imorgon blir det picknickfestivalen. Eller inte, om jag inser att jag måste prioritera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar