tisdag 21 augusti 2012

Höst

Fall12
Klicka på bilden så ser ni var allt kommer ifrån

Jag har verkligen kommit in i höstkänslan. Verkligen. Det blir alltid så när skolan börjar. I år så har jag lovat mig själv några saker för att jag inte
a) ska stressa ihjäl mig och dö
b) vara fin (så att jag kan dö snygg om det förstnämnda inte skulle funka)
Detta är tänkt att fungera som följande:

1. Gör "imorgon-listor" på allt som ska med + vad jag ska ha på mig dagen efter. Så att man får sova lite längre på morgonen.
2. Använd hårolja efter varje dusch och börja göra inpackningar och ansiktsmasker oftare
3. Smörj in naglarna med olja varje kväll
4. Stäng av datorn klockan nio varje kväll och drick te istället (måste erkänna att jag snodde denna från en annan, men det är så himla bra så jag tar den).
5. Sätt upp mål. Eller kanske snarare belöningar. Skitsamma om det är materiellt, en resa eller vad som helst. Jag behöver lite motivation för att komma igenom vardagen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar