onsdag 22 augusti 2012

Rain

Jag brukar inte göra sådant här. Jag brukar klara av saker som detta själv. Men nu orkar jag inte längre. 
Egentligen är jag ute efter en mörk, höstig och lite smådeppig parfym tills i höst och vinter. Men jag intalar mig själv att även om den är väldigt "floral" så är namnet "Rain" iallafall bra till i höst. Så. Är det någon som vet vart man kan köpa Marc Jacobs-parfymen Rain? Den finns ingenstans, var och frågade på NK härom veckan och de sade att just den var extra knepig att få tag på. Typiskt mig att falla för just den produkten som inte går att få. Men är det någon som har ens en liten aning? Snälla?
Den är som gjord för mig, kolla bara:
"Top notes are clementine, cypress and wild strawberry; middle notes are sunflower, passion flower and orchid; base notes are teak wood, amber, musk and oak moss." 
Det får tala för sig själv. Är ni på presenthumör så kan ni gärna hjälpa mig med detta. 
Tack på förhand
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar