fredag 21 september 2012


Bylsigt lager på lager, jag är inte så tjock som jag ser ut här, LOVAR!
Jag är på så dåligt humör, hade en sjukt jobbig och ovärd friluftsdag i uppförsbacke, spöregn och med tung väska och förkylning i skogen. Så jävla dumt! Och när jag kommer hem upptäcker jag att jag spillt ut kycklingsallad i hela väskan, så min bästa vän kalendern luktar nu hur äckligt som helst. VAD GÖR MAN DÅ? Hur får man bort äcklig lukt från papper? Hur gör man så att papprerna inte blir sådär bubbliga och fula som de blir efter fuktskada? Jag vill inte köpa ny! Nu ska jag hem till Matilda, stackarn får höra mitt gnäll. ÅÅH jag är så arg. Jag tror att det är lika illa att blogga när man är arg som när man är full. Det kan liksom aldrig sluta bra. Nu ska jag springa till bussen, jag kanske dör och aldrig kommer tillbaka. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar