lördag 1 september 2012

Favorites


Halsband - Nelly // Klocka - Michael Kors // Lancôme Hyponose Star mascara // Nagellack från Ginatricot i färgen Zinfandel // Shimmer Powder i fyra nyanser från Elizabeth Arden // Läppstift från Dior i Androgyne // ELF eyeliner och rouge // Chance Chanel-parfym // Kalender från Letts // Anteckningsbok från Designtorget // Nytt snyggt mobilfodral från en liten iPhonebutik någonstans // Ögonskuggepalett från Wet n' Wild i Comfort Zone (Vilket det verkligen är!) // Armband från Childhood och Pandora // Ring från Topshop

Under de dagarna jag varit sjuk har jag kollat på så himla många youtube-videos. Ni vet sådana där när olika personer berättar om sina favoritsaker för en viss månad (>>min favoritperson<<). Det är bland det mysigaste man kan titta på enligt mig, och tänkte att jag skulle göra likadant. Eller alltså, jag är inte riktigt redo för att filma än, och det blir jag nog aldrig heller, men tänkte att jag kunde göra lite söta bilder istället.
Jag tror egentligen att jag är mer eller mindre frisk nu, tro inte att det enda jag gör är att ligga i sängen och ruttna. Tog en långpromenad idag ner till havet, även om det var en dålig ide då det enda jag inte orkar med är fysisk aktivitet, så var det himla skönt att komma ut lite mer. Ikväll ska jag träffa Matilda (för första gången på en evighet) och Olivia, längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar