tisdag 30 oktober 2012

look alikes




look alikes

Celine - New Look - Urban Outfitters

Har (typ som alla andra) varit förälskad i Celine Box Bag rätt länge nu. Men eftersom tjugotvå tusen inte riktigt är min prisklass än på ett tag så ligger liksom hela grejen på is. Och jag tänker inte köpa en kopia, då skulle jag nog skämmas en hel del varje gång någon kommenterade den. Men tänkte att med New York-resan här så kanske det är lite mer aktuellt att leta upp en snygg som liknar den? Till formen i alla fall, vill ha en lika stilren som jag har råd med. Hittade några söta, den från New Look är min favorit. Tror dock inte att de har kvar den längre, men man kan ju alltid kolla. Den från UO är också jättesöt, och kostar ynka 400 kr, helt klart värt att kolla in för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar