onsdag 3 oktober 2012

Onsdag




Idag var vi på studiebesök på Världskulturmuseet, och jag kan nu konstatera att jag blir vansinnigt sömnig av guidade turer. Fast när jag kom hem så hade mamma gjort pannkakor, så det var lugnt, även om glassen var lite smält. Fick dessutom min efterlängtade avi hem med min kamerafilm! I ett gammaldags, brunt prassligt paket och likadan förslutning som i första reklamen för första mac book air (Den är djupt rotad i mitt minne och jag håller det kärt). Var tveksam först på om det var för bra för att vara sant, men jag tänkte skitsamma och testade. Livin' on the edge, typ. Här i Sverige hade tio biler kostat ca. 300+ kronor, men jag fick nu hundra bilder till nästan samma pris. Lycklig! 
Sitter nu och lyssnar på regnet och försöker skriva på en trött uppsats om Shakespeare, som inte alls går framåt då mitt personliga intresse för ämnet är högst begränsat. Någon som vill ta över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar