onsdag 10 oktober 2012

Today has been cancelled, go back to bed.


Andra dagen av gymnasiemässan avklarad, man lär sig väldigt mycket av att prata med folk på det här sättet. Just nu är jag så trött att jag egentligen bara vill gå och lägga mig, men snart kommer min elev hit och sedan ska jag själv tillbaks til stan på extralektion. Jag hänger inte riktigt ihop här! Imorgon skall hela eftermiddagen dedikeras åt skolarbete, och på fredag åker jag till Värmland. Är lite skräckslagen inför tanken att det kan vara sista gången vi ses innan jag åker till NYC, vilket jag verkligen inte hoppas på.
På tal om det så är jag så ressugen nu. Vill packa, göra mina söta små listor och känna den där förväntansfulla känslan man har när man är på väg till flygplatsen. Önskar bara att jag kunde ta med Peter, då hade det varit perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar