söndag 28 april 2013

spring

spring
Zara || Michael Kors || Pelle P || Sleek || Mac || H&M || Topshop

Lush || Eucerin || Indiska || LV || Tiffany's || Maybelline || "Fresh" tvål från ett spa || Anastasia brow duo || ELF highlighter || Estée Lauder blush/bronzer


1. Är smått besatt av allt i det här kollaget, vill gå omkring såhär hela våren
2. Mina favoriter just nu. 
3. Icke att glömma är alla förmåner med kaffe. Högst nödvändigt i dagens situation då det är skolarbete på schemat hela dagen. Önskar att jag hade kvar lite av det där ryska kokoskaffet, längtar ihjäl mig efter det.

Dagarna/veckan har varit fylld av mest ingenting. Något har hänt men jag vet inte vad, det är som att jag har en spärr, en blockering i huvudet som klickar igång så fort jag försöker mig på skolarbete. Igår och i fredags eftermiddag jobbade jag på Pelle P's utförsäljning, vilket kändes så himla bra, var äntligen lite produktiv istället för att sitta med ångest framför en uppsats som borde varit färdig för månader sedan. Dessutom är allting lite fläckat av stress då det är runt en månad innan allt ska vara inlämnat och färdigt och skolpersonalens strejk gör inte det hela bättre. Är orolig för om allt vårt hårda arbete inför Slaget kommer vara värt det då strejken gör att skolan måste vara stängd nästa vecka, så biljettförsäljningen kommer ligga på noll. Panik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar