fredag 31 maj 2013

#22

Throwback | Älskar mammas fina armband | Har återupptäckt mjölk (??!)
Morsdagsfika | Post-workout snack | Dör för små, tunna, söta halsband
 Världens härligaste nagellack | Fotomiss, fast det blev ju bra ändå | Så här borde varje morgon se ut
 Min älskade MK-klocka tillsammans med nytt godis | "Every summer has a story" | Syster fotobombar

Det har varit SÅ dåligt med variation här på senaste, jag vet. Det har hänt så himla mycket men samtidigt ändå ingenting. 
Nu försöker jag skriva ihop en debattartikel, men motivationen ligger på absolut noll. Tänker hellre på alla roliga planer och andra fina saker som är på gång. Som tur är så har jag pyyyyttelite kvar att göra skolmässigt, så jag kommer kanske undan med att sitta lite i helgen. Men det är så svårt att sitta still och skriva uppsatser och presentationer med hur mycket annat som helst som lockar. Snart är det bara sommar i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar