torsdag 23 januari 2014

A dream come true






Igår tog farmor med mig till en potatisaffär (?!?!) och där hade de blåa potatisar!! Kunde inte låta bli att köpa några, då jag alltid velat smaka på detta (sedan de åt det på Pelle Svanslös när jag var liten). Så idag gjorde jag potatismos och blev tokfascinerad över hur spännande det var med (naturligt!) blå (lila) mat. Det smakade precis som vanligt potatismos, men det var ändå speciellt. Åt det med köttfärs, guacamole och ärtor, vilket kan ha varit den mest otippade kombinationen någonsin men det var helt fruktansvärt gott!! Tyckte även Cajsa, hihi.

2 kommentarer:

  1. Wow, nej vad fett hahah!! var låg denne potatisaffär om man får fråga?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja! den låg i kungsbacka en bit ifrån polisen typ. Potatiskällaren tror jag den hette!!

      Radera