lördag 4 januari 2014

recap_


 På väg hem. || Så himla god middag i fjällen || Underbart snyggt smink hos Ralph Lauren
Peter Pan och jag pre skidor || After ski-underhållningen (bland annat) || Priset för årets fulaste förpackning går till Benefit! Men ack så fin rouge
Tittut!! || Lite böcker jag har att läsa! Nya, gamla och lånade || Lady Gaga för Versace får tummen upppp
Min syster har lett mig till det perfekta nudefärgade nagellacket || Nyårsansiktet || Målat en anteckningsbok. Den är väldigt "jag".

Så åter sitter man här, på samma stol i samma kök och skriver den sista tentan. Sista tentan i mitt liv, skulle jag gärna vilja säga, men icke. Jag har ju inte ens officiellt börjat på universitetet än. Men sista tentan för den här kursen i alla fall, och jag måste säga att 15 hp + vanlig skola samtidigt har varit otroligt mycket mer krävande än vad jag först trodde. Men jag kommer klara det. Som så många andra gånger då man bara velat dö över skoluppgifter, så har man inte gjort det. Och det tänker jag inte göra nu heller. Imorgon väntar min efterlängtade belöningsshopping. Tjohoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar