tisdag 4 februari 2014

Skolarbete



fina blommor || halvpluggade lite förut. Det body butter som syns på bilden är en riktig gudagåva, har aldrig luktat på något så gott tror jag. Från apoteket. || Hängde upp den här bilden i mitt rum för ett par veckor sedan, och jag älskar den verkligen, blir så himla glad av den!! Motivet är fritt att tolka.

Det känns som att jag inte varit i skolan på flera veckor typ. Men det har bara varit helgen. I torsdags åkte jag till Peter och hans nya lägenhet i Kalmar som var supermysig (han hade världens mysigaste loftsäng), och kom hem i lördags. I söndags gick jag på bio med några och såg en minst sagt annorlunda tysk film från filmfestivalen, och med lite distans från alla äckelkänslor så vågar jag nog säga att jag tyckte om den. Igår var jag hemma från skolan sjuk, och tagit igen lite skolarbete. Just nu har vi så otroligt torra inlämningar! Ser mycket fram emot sportlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar