söndag 16 mars 2014

Gästinlägg

Det är jag som är Amanda - Violas lillasyster.
Eftersom Viola är så snäll och gör mat, gör jag henne en tjänst och uppdaterar hennes blogg, vilket den är i behov av. Hon verkar ha det stressigt med en uppgift om Bangladesh, fick läsa igenom den och det kändes som att den gick ut på att hon skulle lösa alla problem om svält... Intressant, eller va. Själv går jag i nian, och min mest krävande uppgift för idag var att ge respons på en kompis arbete som var drygt en sida långt, om fysik. Efter cirka en kvart blev jag klar, och jag lider med Viola och hennes spets-kompisar med alla deras arbeten.

Nog om det, nu så har jag planer på att äta, och eventuellt heja på Viola med hennes arbeten
Ha en trevlig dag, och tjata på Viola via kommentarsfälten att uppdatera mer, trots hennes fullspäckande schema till liv, jag som syster behöver nämligen information om vad hon gör på dagarna.



Viola gav mig stränga order om att inte blogga utan bild, so here we go, en ko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar