söndag 2 mars 2014

Snapshots

Hemlagad pizza. Den blev en fight att göra då jag först glömde bakplåtspapper och gjorde den direkt på bordet || Motsig gossling blir ren, tvättade honom själv för första gången || Gjorde Elie Saab-inspirerat smink för ett tag sedan som jag blev jättenöjd med
Åt frozen yoghurt med Livia || Hon är så duktig på att ta bilder! || Gjorde sallad av allt vi hade hemma 
Roséguldiga naglar!! || Livvan och Jacob i fredags || Gick loss på contouring och mascara
Mamma gav mig en söt liten spegelbricka som jag har i mitt rum nu || Grönsaksshot || Livia och jag filmade lite igår

Bilder från de senaste par veckorna. I fredags gick Livia, Jacob och jag ut och hade jättekul, även om DJ:en var världens torraste och det knappt var några ute. Igår kom Livvan över igen och vi gjorde listor inför sommaren och USA, peppade resan och riktigt myste. Har kommit fram till att jag vill bli bättre på att ta med mig kameran, att göra det till en vana att knäppa lite bilder då och då. Ju mer man fotar desto mer utvecklas man, och efteråt känns det så mycket mer värt att ha underbara fina högupplösta bilder än små och korniga från mobilen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar