tisdag 8 april 2014

'Cause it's fucking stupid, that's why

Kände för att göra något ovanligt, och såg det här fina fotot så bestämde mig för att härma || Titta på lilla tussetassen!!! || Tog av mig sminket och det såg så roligt ut
Just landat i London || Stökstök || Packade
Mys på balkongen i London || Tiggarpojken || asdfghhjl tack Olivia!!!!!!!!!!
Tvätt time || Mer örhängen || Polaroider

Är så sjukt oändligt otroligt glad att våren är på väg! Tänkte jag skriva, men nu regnar det ju. Fast förra veckan var otrolig, och jag är så sugen på babyrosa och babyblå och allting. Har också förenats med ljusljusljusbabyrosa nagellack och har på mig mer highlighter än vad någon behöver. Har verkligen fått sådant sug för örhängen och börjar utnyttja alla mina hål i öronen allt mer. Har tittat så mycket på denna kollektionen och vill ha mest alltihop, så gick till en piercingaffär och köpte örhänge och påskruvbara pärlor. Det blev ju inte samma sak men ändå. Fick inte den jag ville ha, för killen i affären tyckte det var idioti att stoppa den typen av smycke i öronen, men det är okej ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar