torsdag 28 juli 2011

Lycka c:

Herregud, det enda jag och Anko pratade om i helgen (och annars också) är hur sjukt bra konsertår det kommer bli nu! Har redan mina biljetter till Eastpack Antidote och köpte till Asking Alexandria strax efter biljettsläppet. Och mer blir det! Känns riktigt bra att det är så mycket nu, i och med att våren och försommaren var en riktig torka när det kom till konserter! 

Förutom det så blir jag bara mer och mer sugen på att shoppa för varje dag som går! Ny väska (hallå, ny skola - ny väska, duh!), höstkläder, skor, spel och så är jag faktiskt riktigt sugen på ett nytt kameraobjektiv och det än inte släppta PSVita. Listan kan göras hur lång som helst - och det görs den! Haha, har en känsla av att lönen från sommarjobbet inte räcker lika långt iår! ;3
Tänkte faktiskt skaffa mig ett deltidsjobb tills i höst eller vår, får se hur bra det kan gå.

För tillfället ska jag iallafall bara njuta av underbara konserter (förpeppa med nya album i iPoden!) och chilla i solen (om vädret tillåter när jag kommer hem från jobbet alltså). Men kommer hem om fyra dagar, och har suttit i shoppingkarantän lite för länge nu! Så på söndag, då jävlar..! ;3 Haha.

Oj så ledsen jag ser ut på bilden! Det var jag iallafall inte, den är tagen i London, här satt man med en varm choklad (tror jag) och inväntade frukosten för att sedan dra vidare till favoritgatan Carnaby Street. Måste tillbaks dit snart känner jag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar