onsdag 27 juli 2011

Trött chey

Haha, man vet att det börjar gå utför när man inte ORKAR blogga! och då har jag inte hållit på länge alls. Men nu gjorde jag det ändå.
Och då sitter man här och nom'ar chips och dipp. Eller ja, började med grönsaker, men sedan bytte jag till chips. Hälsosamt javisst.

Förra helgen kom två söta ryssar upp till mig, nämligen Ankå och pÄter. Vi hade massssssoorr med mysigt, synd bara att vädret var så himla dåligt! Någon dag senare åkte vi tillbaka ner till Göteborg. Och nu är jag alltså tillbaka här igen. Har sista dagarna på jobbet nu, känns riktigt bra att komma hem sedan!
Just nu förbereder jag min scrapbook som jag planerar att börja på, så väljer ut bilder! ^^
inb4 att jag kollar igenom typ alla gamla bilder på min dator, ÅH herreguuuud vad man minns konstiga grejer nu, haha!

Bilden är från när mina söta ryssar var här c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar