tisdag 29 november 2011

King of the Procrastination (rolig ordvits, va?)

Alltså, man vet att man är en riktigt bra bloggare när man glömt bort hur man gör ett inlägg i bloggen. Det där löftet med att bli aktiv igen känns ganska bortglömt.
Men jaa bytt skola har man gjort, det är så himla mycket bättre här, söt klass, söt skola, RIKTIGA LEKTIONER osv. Dock känns det som att jag har en massa skolarbete. Eller alltså, det är det jag inte har, problemet är att jag inte vet var jag ska börja så allt bara lägger sig på hög och jag får ingenting gjort.
Så den här eftermiddagen har jag spenderat med att just - plugga!
Önskar jag att jag kunde säga iallafall. Men nej, jag har prokrastinerat som bara den (om det nu finns något som heter så på Svenska). Ingenting har blivit gjort alls. Men okejdå.
Simprov idag, jag dog inte. Stolthet.
Men ja, vad mer? Begravning imorgon, inte så roligt kanske. Och sedan har föräldrarna bestämt att jag inte får träffa min Peter på tre veckor. Vilket är jättesämst, jag som tycker att en vecka är jobbigt. Men det kunde varit värre, kollade in denhär bloggen igår, och insåg att det kunde varit värre. Sedan antar jag att det lönar sig nästa månad då jag åker dit över nyår och stannar för en gångs skull längre än en helg.

Ja ja, nu måste jag verkligen fortsätta att plugga (måla naglarna). Vi spetsare ligger i med skolarbetet, förstår ni.

Här får ni något att runka till. En bild på mig, enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar