torsdag 17 november 2011

Spetsad

Igår hade jag och Peter sex månader, fast det känns inte som så lång tid när jag tänker tillbaka. Okej, jo, det gör det. 
Bilden är från i Metaltown i år, där Peter är jääättesöt och jag ser väl ut mest som jag brukar. 

Nej men det jag egentligen hade tänkt berätta om är att idag besökte jag en ny skola. Det var hur mysigt som helst, och alla var supergoa (och tur var väl det, med tanke på att jag länkade hit i facebookgruppen. Hade ju varit jobbigt att ljuga, liksom). Och nu blev jag så himla sugen på att börja, även om spets låter lite väl ambitiöst. Men jag tror att jag hellre går med människor som kan tänka liksom (för det var ni fässbergare jättebra på!), och kunskap kan man väl inte få för mycket av, så det är bara att köra på. Så får hoppas att jag får komma på intervju, vilket också låter ganska läskigt. Men det klarar jag fint. Sedan är jag spetsad på riktigt. Hej och hå som piraterna säger. Eller jag vet inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar