söndag 22 april 2012

Just precis nu


Just precis nu ser det ut såhär. Ska precis börja läsa boken, den verkar jättebra, kan inte fatta att jag låtit den stå i min bokhylla utan att jag ens rört den. Dessutom är den tunn och i pocket, vilket är skönare att bära omkring än tegelstenarna till inbundna böcker som jag brukar fastna i. Solglasögonen som jag beställde från Nastygal, tycker att de är hur underbara som helst, lär använda dem 24/7 i sommar. En hjärtplånbok som jag alltid hade när jag var liten, tycker mer och mer om den nu. Ett halsband med ett hjärta på, har alltid varit svag för sådana, och nu är detta min favorit. Om den hade gått att öppna så hade det nog varit min käraste ägodel just nu. Den jag egentligen vill ha finns här. PEZ, som påminner mig om massa fina grejer, bästa godiset som finns, tröttnar nog aldrig. Isadoranagellack i lite pärlemorosa, färgen heter Amethyst. Diskret och fräsch, sådant gillar vi. Chance Chanel-parfym som jag köpte på Champs Élysées i Paris, påminner mig om fina resan och är en av mina favoritparfymer sedan länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar