måndag 14 maj 2012

Some people are old at 18 and some are young at 90. Time is a concept that humans created


Bild från simplare dagar, då man hade tillräckligt med dötid för att måla giraffer på händerna.

Idag var en helkonstig dag. Efter skolan hade jag pianolektion i Kungsbacka, fast innan dess behövde jag slå ihjäl typ en timme innan den började. Så det gjorde jag. Efter det hade jag för lite tid för att åka hem, men för mycket tid för att vänta. Skulle på intervju för elevkårsstyrelsen, förhoppningsvis gick det bra. Jag vågar till och med påstå att det faktiskt gjorde det. Men innan dess behövde jag slå ihjäl ett par timmar på stan, vilket inte kändes så coolt. Dagens bästa måste ha varit att
a) Hitta Olivia på hållplatsen påväg hem
b) Skrämma (överraska) henne
Imorgon blir det orientering hela förmiddagen, har ingen aning om vart det ska vara någonstans, men det ger väl sig, eller något. Efter det ska jag försöka att äntligen, äntligen, äntligen, ordna mitt efterlängtade PSVita. Rensade faktiskt ut alla gamla spel för att göra mig av med dem i samband med inbyte av x antal gamla konsoller. Det blev en del, så nu är jag mer än peppad inför ett av årets -för mig- största investeringar. Typ. Haha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar