tisdag 15 maj 2012

He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose






Om du inte ser perfektion i det här så vet jag inte vilken planet du kommer ifrån. Igår kväll rensade jag igenom spelen hemma, hittade en massa grejer som vi inte behövde. Så idag (efter orienteringsdagen som faktiskt var bättre och roligare än vad jag trodde) tog jag med mig alltihopa till Gamestop och skaffade mig mitt efterlängtade PSVita. Känner mig som ett litet barn, kan knappt tro att det är mitt. ❤ Har alltså längtat efter den här dagen i snart ett år, så glad. Det är fortfarande lite som saknas, men det ordnar jag imorgon.
Förresten. Imorgon. Imorgon har Peter och jag varit tillsammans i ett helt år. Så han kommer ner till mig, och det ska bli så mysigt bara. Längtar jääättemycket.
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar