tisdag 26 juni 2012

Sommarshopping





Idag var det så himla skönt härute, solen sken och det var varmt och gott. Saker rullar på och allting fungerar som det ska (Utom butikens dator som inte fungerar alls). Idag fick jag mitt shoppingbegär stillat något, beställde tre saker som jag velat ha sedan urminnes tider. Om jag har riktig supertur så kommer de hem innan helgen och jag kan ta med det hit på söndag igen. 
Fick dessutom (tre gånger) frågan om det var kul att ta studenten i år, äntligen folk som inte tycker att jag ser ut som ett grundskolebarn.
Fick också höra att en outlet här på Smögen har One Teaspoonkläder, och imorgon ska vi dit och inspektera, trodde inte det fanns återförsäljare av OT i Sverige! 
I helgen ska jag upp och se Peters musikal, funderar på att införskaffa denna tröja till honom då. Den är så fin att jag dör, riktigt illa att se den i affären utan att äga den. Tror att Peter skulle bli ursnygg i den, och vill han inte ha den så tar jag den själv #boyfriendfit
Längtar tills Alicia kommer upp och sommaren sätter igång på riktigt. Gör upp små planer i huvudet om hur mysigt vi ska ha det. Längtar!!

Tjoflöjt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar