onsdag 5 september 2012

But in the end you're like me



Just nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Så här har det varit idag:
+
Träffade Victor och Linnea på morgonen
Lekte med Tanias hundvalp
Jag mötte upp med Olivia efter skolan och bara myste lite
Kom hem sent men hann plugga duktigt ändå och blev klar
Har äntligen hittat min efterlängtade marc jacobs-parfym och den är perfekt
Mamma hade med sig Vogue hem
Jag träffade kändisar från Rudebeck och blev helt starstruck men de var snälla, fick inte hälsa så länge men ändå

-
Gick upp jättetidigt imorse utan att veta att vi hade sovmorgon
Fått någons gamla tuggummi på min nya fina sko (Ska aldrig spotta tuggummi på gatan igen!)
Mitt favorithalsband som lämnats in på lagning är fortfarande inte tillbaka trots att det gått typ en månad
Nagellacksborttagningen är slut hemma så jag har fyra målade naglar kvar och resten är rena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar