fredag 7 september 2012

Fredag



höstoutfit



Kom hem för en stund sedan, och det är nog första gången på länge som jag är ensam hemma. Lagade precis vad jag var sugen på (pasta med jättekryddad tomatsås) och både te och juice (I ett vinglas, blev så inspirerad av Livia förut, haha ❤). Det är så mysigt att sitta nedkrupen i soffan (fortfarande iklädd den tjocka, härliga kappan jag fick av mamma igår) och lyssna och titta på hur vinden snart knäcker allt levande utanför fönstret. Lyssnar på podcasts, kollar bloggar och bara gör allt som är mysigt. En annan grej som jag måste dela med mig av är att jag har hittat den perfekta balansen. Jag har aldrig riktigt hittat en parfym som jag älskar och vill ha på mig varje dag för resten av mitt liv. Men nu har jag hittat något jag tror att jag kommer leva med mycket, mycket länge. Blandade Chanels Chance med Rain från Marc Jacobs. Jag kan inte förklara vilken perfektion det här är. Så här vill jag ha det för evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar