onsdag 26 september 2012


Jag är så trött. Hjärnan känns som äpplemos och jag har börjat se suddigt, jag vill inte ha mer skolarbete. Det känns som att vi har så mycket att jag bara vill kräkas. Imorgon ska jag ta itu med det på riktigt, då ska jag ha en intensivdag efter skolan. Sätta mig på bibilioteket och bara plugga. Plugga, plugga, plugga. Sedan blir det likadant på fredag, när jag måste vänta fyra timmar i stan på att Peter ska komma. Men det är bra, för då ska jag plugga, istället för att ringa över någon och prata bort tiden. Jag behöver all tid jag kan få, men ibland måste man bara släppa allting och tänka på något annat. Det gör jag bäst med en penna i handen som får gå lite som den vill, eller vid pianot. Nu låter jag som värsta konstnären, men det är jag verkligen inte. Poängen med det är att jag ska slappna av.
Jag ska i alla fall satsa på att bli klar med så mycket som möjligt imorgon och på fredag, och i helgen ska jag belöna mig med mer grape, te, lite playstation och så får Peter ta hand om mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar