tisdag 18 september 2012

Tisdag





Jag har upptäckt hur mycket jag älskar tisdagskvällar! Skolan är himla lång, men rätt lugn ändå. På senaste har jag alltid gjort något roligt eller bara viktigt efter skolan och när jag kommer hem har jag typ en timme att plugga, och då tittar jag samtidigt på ung och bortskämd (haha!), och sedan kommer Olivia alltid över och så ser vi på Hollywoodfruar och Project Runway. Älskar hur mysigt det är!
Idag försökte jag hitta ett nytt objektiv till kameran, så släpade iväg Tania till Scandinavian Photo, helt i onödan eftersom jag inte hade någon riktig koll på hur saker och ting skulle vara. Efteråt åkte jag till Frölunda och mötte upp med mamma för att vi skulle fixa en grej, och så råkade jag hitta ett nytt läppstift. Tror till och med att det kan bli en ny favorit, den är nästan perfekt nude! Hudfärgad med rosa underton och utan att se ut som concealer eller ett lik. Fastnar inte på mina lata bilder, men jag gillar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar