lördag 6 oktober 2012

Lush




Nu känns det som att jag bloggar bara för att prokrastinera. Jag ser verkligen inte hur jag ska kunna göra klart den här engelskauppsatsen, den är så vansinnigt ointressant. Och så är jag så odisciplinerad att det nästan är sorgligt, tar på mer läppstift, kammar luggen rakt och kollar på klockan. Om och om igen runt i en cirkel.
Igår var jag inne på Lush, min förtryckta kärlek. Jag är alltid allergisk mot alla naturliga produkter, men när jag har tid att slå ihjäl kan det hända att jag ramlar in och myser lite. Hon som stod i affären igår var så himla snäll, hjälpte till att titta på alla innehållsförteckningar till allt jag ville titta på och visade vad jag kunde använda och inte. När jag fortfarande var tveksam gav hon mig fyra samples på en body lotion, en ansiktskräm, schampo och balsam. Testade en av deras solid perfumes också, har velat ha en hur länge som helst och nu hittade jag den godaste, "Love" som bara ropar mitt namn. Hoppas verkligen att grejerna funkar, för allting luktar verkligen himmelskt och jag har hittat hundra grejer till därifrån som jag vill testa.
Nu ska jag försöka att komma igång med skolarbetet, jag fattar inte att jag har blivit så seg, jag som var så duktig förut. Är det för långt in på terminen för att skylla ifrån sig på sommarlovet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar