måndag 1 oktober 2012

Oktober





Peter skulle komma hit i fredags, så jag tänkte att det var en bra idé att plugga i stan efter skolan tills han kom fram vilket var typ fyra timmar. Det var en ganska dålig idé som resulterade i sprängande huvudvärk. Lördagen var dock så mycket bättre!  Först introducerade jag honom till min älskade frisör och hjälp vad snygg han blev. Sedan åkte vi till vårt favoritsushiplace i Mölndal. Efter det blev det Liseberg tills det började regna. Hela söndagen spenderades med Borderlands framför tv:n och när Peter åkt och jag gråtit färdigt mötte jag upp med Alicia för att plugga, men det slutade med x-factor istället. Jag lovade mig själv att inte shoppa något alls innan NYC, men jag kunde inte låta bli när jag såg lila läppstifthylsor från Rimmel. Så jag tänkte att det var synd om mig för att Peter hade åkt och jag var stressad så jag unnade mig själv två stycken. De ser typ exakt likadana ut på bilden men det är faktiskt enorm skillnad. Plus ett par underbara örhängen idag från H&M som jag såg på en annan blogg och blev helt kär. Nu ska jag bläddra lite i Elle innan jag hjälper mamma med middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar