lördag 20 oktober 2012

qwertyrtyuiop

Necessär - Lancome // Läsplatta från adlibris // Halsband -h&m // parfym - Marc Jacobs // Läppstift - Maybelline (Pink Punch) // Ögonskugga - Dior

Jag är så fruktansvärt rastlös! Har precis gjort klart en stor uppsats, så borde vara lycklig och avslappnad. Men nej, för jag vet att jag har en till. Som jag tänkte ta itu med imorgon. Kraven börjar lätta, men jag är minst lika stressad som när vi hade som mest och jag är hemskt rastlös. Just nu tittar jag på youtubevideos, spelar quizkampen och bloggar samtidigt. Vilket kanske inte är så mycket att skryta med, men tillräckligt för att jag fortfarande ska känna mig rastlös. Jag tog ett litet foto på mina favoritsaker för tillfället iallafall, så att det kändes som att jag gjorde något iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar